Tuesday 30 August 2011

Ek het jou opnuut gevind

Hubby found a few matured bottles of Tassies at the local
liquor store, covered in dust!  Who would have thought it would be as honey...
Aan Oom Koos -

Florauna

ek wil vir jou 'n gewelhuisie bou
in die boland van my hart
met 'n peerboom in die tuin
en vaatjies wyn in die kombuis
en 'n tuinhekkie met krulle
en boekrakke met sartre.

ek wil vir jou 'n gewelhuisie bou
in my onderkaap van smart
met skepe in die hawe
en donssaad op die berg
en jy, in lewende lywe
op die stoep, in jou kombers
in die winterboland van my hart.

jy kom van 'n groot glaskasteel
met kandelare en wolkatte
en toffies toegedraai in bordjies
en poedels op plaveisel
jy's gewoond aan kaapse weer
jou tekkies is geparfumeer

maar ek wil vir jou my lewe gee
in die wit afdophuisie van my hart.

(A. Letoit. florauna)
A.P. Brink. 2000.  Groot Verseboek.  Tafelberg-Uitgewers. Kaapstad

No comments:

Post a Comment